inzulinrezisztenciával sújtva

inzulinrezisztenciával sújtva

részsikerek

2015. március 18. - ashara

az elmúlt 15 évben kétszer sikerült átmenetileg életmódot váltani. egyszer kb. 4 hónap alatt leadtam 10 kg-ot. akkor naponta jártam bringázni. élveztem is, jó kikapcsolódás is volt, és épp fogyókúráztam is. durva diétát tartottam. rég volt, már a konkrétumokra nem emlékszem, de elég kemény volt. másodszor a terhességem alatt sikerült. a metformint a 12. hét után az endokrinológus tanácsára abbahagytam. pár hétre rá, már a vizeletemben is cukor volt. hamar a diabetológián kötöttem ki, egy közepesen szar terheléses cukorvizsgálattal. a diabetológus (cukros néni), kapásból rá akart kötni inzulinra. mikor mondtam, hogy megpróbálom először a diétát, akkor majdnem megölt a tekintetével. minden esetre a diéta bevált. végig frankók maradtak az eredményeim, és ami fontosabb volt, hogy a baba is jól fejlődött. bizarr helyzet állt elő, ugyanis nem hìztam, de a pocakom nőtt. a végén tökre csinos kismama lettem. a kòrházból egy meglehetősen jó súllyal jöttem ki, ami az első őrült hetekben még tovább csökkent. aztán persze minden visszaállt a régibe, én szartam a diétára, a szoptatás miatt (legalábbis én annak tudtam be), mindig édességet zabáltam volna. pillanatok alatt visszaszedtem a leadott kilókat. akkor parancsoltam megálljt, mikor ismét elértem a büvös 92-es számot. akkor visszafogtam magam. ideig óráig még 90 kg alá is mentem. aztán visszamentem dolgozni, és az ülő munka jól odavert. egy hónap alatt ismét a 92-es bűvös számmal néztem farkasszemet a fürdőszoba mérlegen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ashara.blog.hu/api/trackback/id/tr207282445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása