inzulinrezisztenciával sújtva

inzulinrezisztenciával sújtva

Én még itt vagyok

2015. május 13. - ashara

Mikor elkezdtem írni a blogot, akkor két bloggert követtem. na azóta mindkettő felszívódott, több, mint egy hónapja se hírük se hamvuk. Kifulladt az újévi lendület. Az egyikük szintén 92 kg-ról indult, és március végéig le is adott 9 kg-ot. Na azóta eléggé kuss van. Ha optimista vagyok, akkor azóta lement még róla öt kiló, ha realista, akkor, hogy stagnál, ha pesszimista, meg hogy már vissza is szedte a súlyát. 
Na én nem valami súlyos tempóban, de haladok. Az elmúlt csaknem másfél hónap alatt két kilótól sikerült megszabadulnom. Jó tudom valaki ezt három nap alatt letudja, de nekem vagy egy évig fél kiló sem sikerült, úgyhogy számomra ez nagy előre lépés. Ami változás történt, rávettem magam a reggelire. Semmi vad dologra nem kell gondolni, csak eszek reggel egy három magos vagy rozskenyérből készült pirítóst. Ez pont arra jó, hogy a bölcsiből ne rögtön a subway felé vegyem az irányt egy jó kis sonkás-tojásos reggeliért. Az ugye alap, hogy lemondtam az munkahelyi ebédet, helyette diétásabb, de legalább egészségesebb dolgokat eszek. Ma például görög salátát ettem (uborka, paradicsom, új hagyma, olívabogyó - az olajat nem szeretem, feta, meg egy szelet rozskenyér). Otthon bevezettem a barna rizst, ami végre sikerült is. Sokáig azért nem ettem, mert egész egyszerűen nem sikerült jól megfőzni, és pocsék állaga lett, amihez nem sok gusztusom volt. Na most sikerült, így felkerült a repertoárra. Meg ilyen apróságok, hogy mondjuk a brassóihoz nem sült krumplit, hanem bulgurt eszek. Nem tolok be napi egy túró rudit. Kevesebb kávét iszok (ezáltal kevesebb a tej és xilit fogyasztásom). Itt tartok most. Persze nagy tervek vannak, hogy havi 2-3 kiló és uhh akkor már nyár végére 80 kg alatt lesz a súlyom. Na jó de én nem ez a típus vagyok. Remélem ezt a két kilót mínuszt megtartom és szépen lassan kúszik lefelé a mérleg mutatója. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ashara.blog.hu/api/trackback/id/tr87453582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása