inzulinrezisztenciával sújtva

inzulinrezisztenciával sújtva

2015. április 1-től

2015. március 27. - ashara

Gondoltam, hogy mindennek utánaolvasok, kigyűjtök egymillió ötletet, étel receptet, és az általam kijelölt időponttól majd indul a nagy kajareform... na ebből eddig semmi sem lett. Mondjuk be is voltam havazva, meg ha volt is időm, akkor sem ezzel foglalkoztam.

Ami tuti, hogy lemondtam a munkahelyi étkezést. Hónap végéig még be van fizetve, aztán kész, köszönöm szépen, több "menzai" kaját itt nem eszem. Az egy dolog, hogy botrányosan szar volt (minősíthetetlen alapanyagból, rosszul elkészített ebédet raktak elém), de lényegében minden nap a leves mellé valami durva szénhidrátbomba került. Krumpli, rizs, tészta, néha főzelék, de az is inkább rántásnak volt nevezhető, hogy mint főzeléknek. Jó nem azt mondom, hogy otthon én nem eszem köretet, de itt pont fordítva volt az arány. otthon az ételnek mondjuk az egyharmada köret és kétharmada a hús, itt meg? hát egyötöde a hús és négyötöde a szénhidrát, akarom mondani köret. Hogy mit fogok enni? azt tervezem, hogy esténként készítek otthon valami vacsorát, abból igyekszem nem fullra bezabálni, és másnap hozok belőle. Ha meg nem jön össze, akkor meg vásárolok valami hideg, normális kaját a boltban. 

Amit nem egyik napról a másikra fogok megvalósítani, de folyamatában igyekszem bevezetni, hogy a magas szénhidráttartamú és/vagy glikémiás indexű ételeket fokozatosan cserélem másra. Voltak már régebben is kísérletek, hogy pl. csináltam bulgurt, kölest stb. De ezekből csak csak annyi lett, hogy egyszer, egyszer kipróbáltuk, aztán fél év után kidobtam a felbontott zacskót, mielőtt beleköltöztek voltak az ételmolyok, különféle rovarok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ashara.blog.hu/api/trackback/id/tr227306404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása