inzulinrezisztenciával sújtva

inzulinrezisztenciával sújtva

86 kg

2015. október 19. - ashara

Ezt úgy fontosnak tartottam kiemelni. Jó év elején úgy gondoltam, hogy ekkorra már vígan 80 kiló alatt leszek, de ha azt nézzük, hogy lényegében 10 éve nem mutatott ilyen "keveset" a mérleg, akkor elég király. 
Szóval tavasz óta fogytam 6 kg-ot. Annyira be kell, hogy valljam nem haltam bele, nem sanyargattam magam. Odafigyelek, amit lehet pluszkalóriát az elhagyok, amiből lehet lassan felszívódó szénhidrátot enni, abból azt eszek, és mozgok is. Nyáron beszereztem egy mini lépcsőzőgépet, és a kezdeti 10-20 percekről felküzdöttem magam napi 45-60 percre (most ismét el akarok jutni erre a szintre, mert kicsit bepunnyadtam) Tény, hogy jobban érzem magam a bőrömben. Amin húztam szerintem elég sokat, azt pl. a napi kétszeri kávé. Nem tűnik soknak, hogy naponta kétszer iszok másfél deci tejet a kávémhoz, de egy IR-esnek a tej maga a sátán. Próbálkoztam tej nélkül, "csak" nyírfacukorral, de nem ment. Az alternatív cuccok, mint kókusztej, vagy zabtej.. hát inkább kösz, de nem iszok kávét. Így kilőttem a tejet és kb. havi fél kiló nyírfacukrot, amit beleküldtem napi két kávéba. A csoki utáni vágyódásom is alábbhagyott. Ezt azon mérem le, hogyha mondjuk van otthon csoki, akkor simán megéri a reggelt, és nem kerül elpusztításra, ha máskor nem, az éjszaka közepén. 
Ami viszont nem megy mostanában, az a reggeli evés. Fontos lenne, mert reggel az egekben van az inzulinszintem, és kellene enni valami lassan felszívódó szénhidrátot + fehérjét, de nem megy. Annyi, hogy iszok egy jó bögre teát, egy kiskanál nyírfacukorral, hogy talán az mégis valami. 
Megvalósításra váró tervek most is vannak szépen. El akarok néha járni úszni. De uszoda szempontból elképesztően szar helyen lakunk. Egy két órás úszás, utazással együtt négy órát venne el az életemből, ami sok. Négy óra rengeteg, annyi időm egyben nincs jelenleg. A másik, a régi nagy szerelem a fallabda. De azt összehozni? A fő gond, hogy a régi partnerek már vagy nem játszanak, vagy kb. négyezer km-re laknak. Szóval be kellene újítanom egy fallabda partnert, de sajnos döbbenetesen kevés ismerősöm sportol valamit, aki meg sportol is, azt nem vonzza a fallabda. Talán még a nők jobban állnak e téren, hogy van kedvük, de abból nem szokott semmi jó kisülni. Kicsit ki kellenék lépni a semmittevésből, és tevőlegesen tenni valamit azért, hogy kerítsek egy partnert, akivel ha nem is hetente kétszer, de legalább kéthetente el tudnék járni fallabdázni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ashara.blog.hu/api/trackback/id/tr757990045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása